Connect with us

Yerel

KARACABEY’DE KANSERE KARŞI BİRLİK VE BERABERLİK RUHU

Karacabey Belediyesi, Dünya Kanser Günü kapsamında Uludağ Onkoloji Dayanışma Derneği (ONKODAY) iş birliği ile önemli bir seminere imza attı. Kansere karşı bilinç oluşturulması ve erken teşhisin önemine dikkat çekmek amacıyla düzenlenen etkinlik, Ergün Koç Kültür Merkezi’nde gerçekleşti.

Karacabey Belediyesi, Dünya Kanser Günü kapsamında Uludağ Onkoloji Dayanışma Derneği (ONKODAY) iş birliği ile önemli bir seminere imza attı. Kansere karşı bilinç oluşturulması ve erken teşhisin önemine dikkat çekmek amacıyla düzenlenen etkinlik, Ergün Koç Kültür Merkezi’nde gerçekleşti. Özellikle kadınlar tarafından büyük ilgi gören seminere, Karacabey Belediyesi Özel Kalem Müdürü Mehtap Önler de katıldı.

Seminerde, alanında uzman isimler kansere karşı bilinçlendirme konusunda önemli bilgiler sundu. Diyetisyen Leyla Karakaş, kanserle mücadelede sağlıklı beslenmenin rolünü vurguladı ve kanser riskini azaltacak beslenme alışkanlıkları hakkında katılımcıları bilgilendirdi. Psikolog Gönül Hazneci, kanserle mücadele eden bireylerin psikolojik desteğe olan ihtiyaçlarını ve bu süreçte nasıl bir destek mekanizmasının oluşturulması gerektiğini anlattı.

Bursa Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Onkoloji Bilim Dalı Öğretim Üyesi Dr. Alper Coşkun, kanserin erken teşhisi ve tedavi süreci hakkında detaylı bilgiler paylaştı ve erken teşhisin hayat kurtarıcı olduğunu vurguladı. Genel Cerrahi Uzmanı Op. Dr. Coşkun Özer ise, cerrahi müdahalelerin kansere karşı nasıl bir rol oynadığını ve bu süreçte hastaların dikkat etmesi gereken hususları ele aldı.

Ayrıca, seminer boyunca katılımcılar, uzmanların sunumlarının yanı sıra interaktif oturumlarla kanser hakkında daha fazla bilgi edindi ve bilinçlendi. Katılımcılar, seminerde sundukları sorularla da uzmanlarla birebir etkileşimde bulunma fırsatı buldu.

Seminerin sonunda, kansere karşı toplumsal bilincin artırılması ve erken teşhisin önemi konusunda farkındalık yaratmak amacıyla broşürler dağıtıldı ve bilgilendirici materyaller sunuldu. Katılımcılar, etkinlik sonrası memnuniyetlerini dile getirerek, bu tür etkinliklerin devamının önemini vurguladılar.

Öte yandan ONKODAY üyelerinden yapılan açıklamada, “Sosyal ve ruhsal dayanışmada çocuk, ergen, yetişkin, yaşlı her yaş gurubundan kanser tanısı almış insana ve yakınlarına hizmeti, onlara yol arkadaşı olmayı prensip edindik. Sizin, bize tanıdık olan bu sürecinizde ONKODAYüyeleri olarak kanser tanısı almış ve tedavisini görerek kontrollerine devam eden siz hastalar, hasta yakınları ve yoldaşlık eden dostlarımızla el ele hep birlikte yanınızda olduğumuzu ve umudunuzun yeşermesinde bir ışık olabilme arzumuzu bilmenizi isteriz.” ifadelerine yer verildi.

Konuyla ilgili açıklama yapan Belediye Özel Kalem Müdürü Mehtap Önler, oldukça yararlı bir seminer gerçekleştiren ONKODAY’a teşekkür ederken, etkinliğin toplumda kanser farkındalığını artırmak ve erken teşhisi teşvik etmek amacıyla önemli bir rol oynadığını belirtti. Önler, bu tür etkinliklerin devam etmesi ve geniş kitlelere ulaşması gerektiğini ifade etti. Mehtap Önler, ayrıca, Belediye ve ONKODAY arasındaki iş birliğinin gelecekte de devam edeceğini sözlerine ekledi.

Continue Reading
Click to comment

Warning: Undefined variable $user_ID in /home/u2093656/public_html/wp-content/themes/zox-news/comments.php on line 49

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Yerel

MATLI, “GÖREVİMİN BAŞINDAYIM”

Türkiye’nin önde gelen tarım ve gıda sanayicileri arasında yer alan, üretim, istihdam ve ihracata yönelik çalışmalarıyla iş dünyasında yakından tanınan Karacabeyli iş insanı, Matlı Şirketler Grubu ve Bursa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Özer Matlı, hafta sonu yaşanan hukuki süreçle ilgili açıklamalarda bulundu.

“Gerekli bilgi paylaşımında bulundum”

Matlı sosyal medyadan yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi.

Son günlerde beyaz et sektörüne yönelik yürütülen süreç kapsamında adımın kamuoyuna yansıması nedeniyle kısa bir açıklama yapma ihtiyacı doğmuştur.

Bugüne kadar olduğu gibi bugün de devletimizin ilgili kurumlarıyla tam bir iş birliği ve sorumluluk anlayışı içinde hareket etmekteyiz. İlgili süreç kapsamında yetkili makamlarla gerekli bilgi paylaşımında bulundum.

Hukuki sürece duyduğum saygı gereği, sürecin esasına ilişkin herhangi bir değerlendirme yapmayı doğru bulmuyorum.

“Görevimin başındayım”

Bugün itibarıyla görevimin başında, sorumluluklarımı aynı hassasiyet ve kararlılıkla sürdürmekteyim.

Keskinoğlu’nun köklü üretim kültürüne, çalışanlarımıza, üreticilerimize, iş ortaklarımıza, bayilerimize ve tüketicilerimize karşı taşıdığımız sorumluluğun bilincindeyim. Üretim, kalite, gıda güvenliği, istihdam, etik değerler ve mevzuata uyum konularındaki hassasiyetimizi konusunda uzman ekibimizle birlikte bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da korumaya devam edeceğiz.

Destek verenlere teşekkür etti

Bu süreçte tarafıma ve kurumumuza güvenini ve desteğini ifade eden çalışma arkadaşlarıma, iş ortaklarımıza, dostlarımıza ve kamuoyuna teşekkür ederim.

Kurumumuz, süreci hukuk çerçevesinde, vakar ve sorumlulukla takip etmeye devam edecektir.

Continue Reading

Yerel

DEV EKRANDA MİLLİ HEYECAN

Karacabey Belediyesi tarafından Kent Kafe’de kurulan dev ekranda yayınlanan A Milli Futbol Takımı’nın Dünya Kupası maçına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. “Sandalyeni Kap Gel” sloganıyla düzenlenen organizasyon, Karacabeylileri milli heyecan etrafında buluşturdu.

Maç saatinden önce Kent Kafe çevresinde toplanmaya başlayan vatandaşlar, yanlarında getirdikleri sandalyelerle dev ekranın karşısındaki yerlerini aldı. Her yaştan futbolseverin katıldığı etkinlikte milli takım coşkusu adeta meydanı sardı. Türk bayraklarıyla donatılan alanda vatandaşlar, karşılaşmayı büyük bir heyecan ve dikkatle takip etti.

Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı’nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen organizasyona AK Parti Karacabey İlçe Başkanı Gültekin Saygısever, MHP Karacabey İlçe Başkanı Mehmet Mahken, belediye meclis üyeleri, parti yöneticileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Özellikle sabahın erken saatlerinde oynanan karşılaşmaya rağmen alanın dolup taşması dikkat çekti.

Karşılaşma boyunca milli takımın her atağında heyecanlanan, pozisyonlarda nefeslerini tutan vatandaşlar, ay-yıldızlı ekibe tezahüratlarla destek verdi. Kent Kafe’de oluşan atmosfer, adeta bir stadyumu aratmadı. Ailelerin, gençlerin ve çocukların yoğun ilgi gösterdiği etkinlik, birlik ve beraberlik görüntülerine sahne oldu.

Maçın ardından konuşan Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı, milli takımın ortaya koyduğu mücadeleden duydukları gururu dile getirerek şu ifadeleri kullandı:

“Bugün burada sadece bir futbol karşılaşmasını izlemek için bir araya gelmedik. Karacabey olarak milli duygular etrafında kenetlenmenin, aynı heyecanı paylaşmanın ve ay-yıldızlı formaya olan sevgimizi göstermenin mutluluğunu yaşadık. Sabahın erken saatlerine rağmen vatandaşlarımızın yoğun katılım göstermesi, milli takımımıza olan desteğin ve ülkemize duyulan sevginin en güzel göstergesidir. Sandalyelerini alıp gelen hemşehrilerimiz, oluşturdukları atmosferle adeta bir stadyum havası yaşattılar.

A Milli Takımımız sahada büyük bir mücadele ortaya koydu. Sonuç ne olursa olsun, sporcularımızın gösterdiği azim, fedakârlık ve ülkemizi en iyi şekilde temsil etme çabası bizim için her türlü sonucun üzerindedir. Ay-yıldızlı formayı giymek büyük bir onurdur ve bu onuru taşıyan tüm futbolcularımızı yürekten kutluyorum. Onların sahadaki mücadelesi milyonlarca insanı aynı duyguda buluşturuyor, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendiriyor.

Bizler Karacabey Belediyesi olarak sporun ve sporcunun yanında olmaya devam edeceğiz. Milli takımımızın çıktığı her maçta kalbimiz onlarla birlikte atıyor. İnşallah önümüzdeki karşılaşmalarda da daha güzel sonuçlar alacaklarına inanıyoruz. Ancak skor ne olursa olsun, bu ülkenin evlatlarının ortaya koyduğu emek ve mücadele bizim için her zaman değerlidir. Tüm sporcularımıza teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Karacabey olarak ay-yıldızlı ekibimizin yanında olmaya devam edeceğiz.”

Bu açıklamanın ardından alandaki vatandaşlar da milli takıma alkışlarla destek verirken, etkinlik gün boyunca Karacabey’de milli birlik ve beraberlik ruhunun en güzel örneklerinden biri olarak hafızalarda yer aldı.

Continue Reading

Yerel

SAHADAKİ TEMPOSUYLA DİKKAT ÇEKEN MHP’DEN MİLLİ MAÇ ÖNCESİ ANLAMLI ETKİNLİK

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Karacabey İlçe Başkanlığı, İlçe Başkanı Mehmet Mahken’in göreve gelmesinin ardından sürdürdüğü saha çalışmalarıyla dikkat çekmeye devam ediyor. Kurum ziyaretlerinden mahalle ve köy buluşmalarına, sivil toplum kuruluşlarıyla gerçekleştirilen görüşmelerden vatandaş temaslarına kadar geniş bir yelpazede çalışmalar yürüten teşkilat, ilçe siyasetinde daha görünür ve aktif bir rol üstleniyor.

Göreve geldikten sonra Cumhur İttifakı ortağı AK Parti ile ilişkilerin güçlendirilmesi yönünde önemli adımlar atan Mahken ve yönetimi, belediye meclisinde MHP’nin daha etkin temsil edilmesi amacıyla yürütülen çalışmalarla da öne çıktı. Teşkilatın girişimleri sonucunda partinin komisyon ve divanlardaki temsiliyetinin artırılması, parti tabanında da olumlu karşılandı.

Karacabey’in merkezinden kırsal mahallelerine kadar yoğun bir çalışma temposu sürdüren MHP Karacabey İlçe Teşkilatı, son olarak Dünya Kupası’nda mücadele eden A Milli Futbol Takımı için anlamlı bir organizasyona imza attı.

Pazar günü Avustralya ile karşı karşıya gelen A Milli Futbol Takımı’na destek vermek amacıyla MHP Karacabey İlçe Teşkilatı ve KAÇEP üyeleri ilçe merkezindeki yaklaşık 200 esnafı ziyaret etti. Gerçekleştirilen ziyaretlerde esnafa Türk Bayrağı hediye edilirken, milli maç öncesi iş yerlerinin ay-yıldızlı bayraklarla süslenmesi çağrısında bulunuldu.

Esnafların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte dağıtılan bayraklar kısa sürede iş yerlerinin vitrinlerinde ve cephelerinde yerini aldı. İlçe merkezinde oluşan görüntü, Karacabey’i adeta kırmızı-beyaz renklere bürüdü. Sokaklarda oluşan milli atmosfer vatandaşlardan da takdir topladı.

MHP Karacabey İlçe Başkanı Mehmet Mahken, milli değerlerin toplumun ortak paydası olduğunu belirterek, Dünya Kupası yolunda mücadele eden A Milli Takım’ın yanında olduklarını söyledi. Karacabey’de oluşan birlik ve beraberlik tablosundan memnuniyet duyduklarını ifade eden Mahken, tüm vatandaşları Milli Takım’a destek vermeye davet etti.

Milli maç öncesinde gerçekleştirilen etkinlik, hem esnafların hem de vatandaşların yoğun katılımıyla Karacabey’de bayram havası oluştururken, ilçenin dört bir yanında dalgalanan Türk Bayrakları milli heyecanın simgesi oldu.

Continue Reading

Trending